Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 29 Martie 2024

Timbru de mediu pentru autoturism

Raspuns oferit de
Constanta Popa

Constanta Popa
Consultant fiscal
valabil la 27 Mai 2014

Intrebare: Trebuie platita taxa de timbru pentru o masina achizitionata recent de persona fizica de la o societate de leasing? Care ar fi valoarea taxei?
Tip auto: 1.8 TDCi | 1753 cmc | 92 KW | QYBA - KHBA | Berlina
Serie sasiu: WF0EXXGBBE8Y61066
An fabricatie: 2008
Emisii: 154 CO2 gkm
Combustibil: Motorina
Prima inmatriculare a masinii a fost in 30.11.2009. La acea data, masinile Euro 4, sub 2000 m3-capacitate motor, erau scutite de taxa. Ulterior, masina a fost achiztionata de catre firma de leasing si fost inmatriculata in data de 07.2013. Nu s-a platit nicio taxa/timbru de poluare. In 2012, s-a dat legea 9/2012 care prevedea plata taxei auto pentru toate masinile rulate la care se face transfer de proprietate. La scurt, timp s-a dat o ordonanta OUG 1/2012 cu efect pana in 01.01.2013 in care se spunea ca masinile pentru care se face prima data transfer de proprietate sunt scutite de plata taxei de poluare. Masina a fost inmatriculata in 07.02.2103, data la care acea ordonanta nu mai producea efecte, deci in mod normal ar fi trebuit sa se revina la legea 9 din 2012, care prevedea plata taxei auto. Ce lege a functionat in perioada 01.01.2013 pana in 09.03.2013 (data la care s-a introdus timbrul de mediu)? Acum, pentru a inmatricula masina, trebuie platit timbrul de mediu?


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4690

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Noutati fiscale 2024"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Alte taxe si impozite

Mar082024

Reguli privind stabilirea impozitului pentru veniturile din cedarea folosintei bunurilor

de Profeanu Laura valabil la 08 Mar 2024
Intrebare: Avand in vedere schimbarile legislative cu privire la impozitul pe veniturile din chirii (cota forfetara - 40% pana in anul 2022, 0% in anul 2023 si apoi 20% incepand cu anul 2024 si a procentului de impozitare modificat), mai exact impozitul retinut la sursa de catre o societate comerciala din suma ce reprezinta chirie aferenta unui teren inchiriat de la o persoana fizica, incepand cu ...
Mar102024

Achizitie deseuri. Retinere taxa de mediu. Declaratia 205

de Irina Dumitrescu valabil la 10 Mar 2024
Intrebare: Achizitionam deseuri fier vechi de la persoane fizice, retinem taxa de mediu, pe care o declaram si achitam la fondul de mediu. Exista obligativitatea pentru societate de a intocmi si transmite 205 pentru toti furnizorii de fier vechi persoane fizice in anul urmator?
Mar092024

Achizitie deseuri de la persoane fizice. D205

de Vera Constantin valabil la 09 Mar 2024
Intrebare: Achizitionam deseuri din fier vechi de la persoane fizice, retinem taxa de mediu la sursa si achitam catre bugetul de stat. Exista obligativitatea declararii sumelor achitate catre persoanele fizice in declaratia 205?
Mar072024

Deductibilitate cheltuieli de functionare, intretinere si reparatii aferente unui sediu aflat in locuinta proprietate personala a unei persoane fizice

de Profeanu Laura valabil la 07 Mar 2024
Intrebare: Corespunzator ultimilor modificari privind deducerea cheltuielilor cu utilitatilea la sediul social, va rugam sa ne spuneti cum interpretam urmatoarele cheltuieli: 1. platitor impozit profit: chirie sediu (contract persoana fizica), intretinere lunara (plata prin banca), utilitati facturate pe numele societatii; 2. microintreprindere, (contract comodat pe numele administratorului cu specificarea ...
Ian112024

Inchiriere spatii de la persoane fizice in 2024

de Vera Constantin valabil la 11 Ian 2024
Intrebare: Am aflat ca incepand cu anul 2024 toti cei care au firme si folosesc bunuri sau spatii inchiriate de la proprietari persoane fizice vor avea obligatia de a calcula, retine, declara si plati impozitul pe chirii. Persoanele fizice vor avea astfel impozitul retinut - care va fi impozit final - din chiria stabilita prin contract si vor depune declaratie unica pentru venituri din chirii doar in unele ...
Ian042024

Reguli privind stabilirea impozitului pentru veniturile din cedarea folosintei bunurilor

de Profeanu Laura valabil la 04 Ian 2024
Intrebare: Societatea noastra are incheiat incepand cu 01.01.2024 un contract de inchiriere apartament cu o persoana fizica care este pus la dispozitie unor angajati detasati in alta localitate. In contract se mentioneaza suma X pentru plata chiriei si separat se achita utiliatile in baza unei note explicative care contine detalierea acestora si documentele justificative. In aceasta situatie trebuie sa ...