Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 19 Aprilie 2024

Societate in insolventa. Compensare datorii

Raspuns oferit de
Irina Dumitrescu

Irina Dumitrescu
Consultant fiscal, Expert contabil
Intrebare: Un client al societatii a intrat in insolventa. S-a constatat ca societatea avea datorie catre el, astfel ca odata cu cererea de inscriere la masa credala s-a solicitat si compensarea creante - datorii. S-a depus cererea la Tribunal si societatea a primit notificare ca a fost aprobata cererea administratorului judiciar si cu autorizarea judecatorului. Mai sunt necesare si alte documente justificative pentru compensare? Mai trebuie sa treaca compensarea prin IMI? Suma in cauza se ridica la peste 1 milion lei.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6202

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Documente

Mar112024

Compensare creante reciproce. Procedura compensare

de Ionut Jinga valabil la 11 Mar 2024
Intrebare: In ce conditii poate fi intocmit un ordin de compensare propriu pentru a stinge datoria si creanta fata de acelasi partener in suma de 15.000 lei, mai veche de un an de zile? Este obligatorie inscrierea pe site-ul CPPI pentru efectuarea compensarilor?
Feb012024

Legislatia compensarilor efectuate intre agentii economici

de Alexandru Palaghia valabil la 01 Feb 2024
Intrebare: Care este documentul prin care se poate realiza compensarea intre 2 persoane juridice, cu capital privat? Si compensarea astfel documentata este un document justificativ suficient pentru a deduce / colecta TVA-ul facturilor astfel stinse, prin compensare?
Nov152023

Organizare casierie pentru fiecare punct de lucru

de Amelia Dumitras valabil la 15 Nov 2023
Intrebare: In cazul punctelor de lucru in care sunt evidentiate operatiunile de incasari si plati este obligatorie existenta deciziei pentru numirea casierului sau este suficient ca personalul care deserveste punctul de lucru sa aiba in fisa postului si responsabilitatea intocmirii registrului de casa pentru puntul de lucru. Exista obligativitatea evidentierii in cont de casa analitic pentru fiecare punct ...
Nov062023

Procedura privind modificarea domiciliului fiscal

de Ela Dumitra valabil la 06 Nov 2023
Intrebare: In cazul in care ne schimbam sediul social, care este procedura de informare a ANAF cu privire la noul sediu? Ce documente trebuie depuse si in cat timp de la schimbarea sediului/inregistrarea la registrul comertului? Cererea preschimbare sediu - exista un anumit formular, sau se face cerere de mana? - CIF nou - contract de inchiriere nou - certificat de TVA in original - Hotararea AGA de ...
Sep052023

Bunuri primite de societate de la asociat

de Olga Crevelescu valabil la 05 Sep 2023
Intrebare: Societate comerciala cu un asociat unic care este si administrator. La inceputul activitatii, asociatul vrea sa puna la dispozitia societatii o parte din lucrurile de care are nevoie pentru desfasurarea activitatii, un laptop, o imprimanta dar si un stoc pe care il are. Cum va proceda? Care sunt documentele pe care trebuie sa le intocmeasca si care va fi pretul de intrare in societate? Ulterior, ...
Aug022023

Procedura privind eliminarea si casarea documentelor financiar contabile

de Amelia Dumitras valabil la 02 Aug 2023
Intrebare: O societate comerciala, cu activitate din 1995, doreste sa caseze documentele din gestiune si financiar contabile aferente perioadei 1995-2017, prin predare la un centru de colectare hartii si cartoane. Intrebare: Este corect? Care este procedura legala de casare a acestora documente, fara costuri suplimentare? Multumesc.