Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 28 Martie 2024

Semnarea listelor de inventariere

Raspuns oferit de
Irina Dumitrescu

Irina Dumitrescu
Consultant fiscal, Expert contabil
valabil la 04 Feb 2013

Intrebare: Pe listele de inventariere intocmite conform OMFP 2861/2009 semneaza Presedintele, membrii comisiei de inventariere si gestionarul pentru inventariere materiale, obiecte de inventar si active fixe.
Gestionarul semneaza listele atat pentru materialele si obiectele de inventar din magazie, cat si pentru obiectele de inventar si activele fixe aflate in folosinta la salariati?

Tip societate: Institutie publica
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: administratie publica centrala

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Noutati fiscale 2024"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Inventariere

Nov092023

Deductibilitate minus la inventare microintreprindere

de Costin A. Istrate valabil la 09 Nov 2023
Intrebare: In octombrie 2023 ati oferit raspuns la o intrebare referitoare la minus la inventar la caseria societatii, dar in speta era vorba de o firma platitoare de impozit pe profit. Cum trebuie sa procedam la o microintreprindere la care nu intervine nedeductibilitatea contului 6588?
Dec122022

Documente necesare si regim fiscal bunuri/marfuri in custodie pentru promovare constatate degradate sau lipsa la inventariere

de Ela Dumitra valabil la 12 Dec 2022
Intrebare: Firma noastra acorda clientilor in custodie standuri pentru prezentarea marfurilor, anumite unelte necesare pentru montarea instalatiilor achizitionate de la noi, pentru marfurile date in custodie se intocmeste un aviz de insotire a marfii in care se specifica "Nu se factureaza, marfa acordata in custodie". In luna decembrie vom face o inventariere a acestor marfuri. Intrebarea mea ...
Ian102021

Confirmari de sold privind creantele si datoriile la final de an

de Otilia Roman valabil la 10 Ian 2021
Intrebare: Referitor la confirmarile de sold de sfarsit de an pentru clienti si furnizori, cum prevede legea completarii acestor formulare? Se transmit partenerilor completate cu sumele aferente sau se pot trimite necompletate, urmand ca partenerul sa treaca in formular sumele din evidenta lor?
Ian082019

Efectuarea inventarierii anuale

de Mariana Prejbeanu valabil la 08 Ian 2019
Intrebare: In urma deciziei anuale de inventariere a patrimoniului societatii s-a constatat ca, la cateva depozite si magazine proprii, inventarierea nu se poate efectua decat la inceputul lunii ianuarie, in prima saptamana.Este posibil si corect sa se tina cont de aceste inventare pentru inventarierea anuala efectuata la 2018?
Dec102018

Inventarierea patrimoniului in anul 2018

de Constanta Cina Sopon valabil la 10 Dec 2018
Intrebare: Fata de anul trecut au aparut modificari la inventariere?
Ian222018

Predare bunuri societati unei alte societati prestatoare de servicii

de Costin A. Istrate valabil la 22 Ian 2018
Intrebare: In urma inventarierii anuale se poate preda o parte din bunurile societatii - respectiv gestiunea de pe departamentul tehnic (utilaje, echipamente etc.) unei societati cu care avem incheiat contract de prestari servicii pentru intretinere si reparare utilaje si echipamente - departament tehnic?