Raportare CNAS. Modalitatea de transmitere
Raspuns oferit deIrina Dumitrescu
Consultant fiscal, Expert contabil
valabil la 31 Oct 2012
Intrebare: Conform dispozitiilor art. 81 alin. (6) din Normele de aplicare a prevederilor OUG 158/2005 actualizata privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate, inteleg ca este in vigoare in continuare obligatia ca angajatorii sa transmita casei de asigurari sociale de sanatate, in termen de maximum 6 zile de la data la care au fost instiintati cu privire la aparitia starii de incapacitate temporara de munca, "declaratia de asigurare pentru concedii si indemnizatii" (anexa 4).
Care este modalitatea prin care aceasta se transmite la Casa de Sanatate (email, online, posta, fizic etc.)?
Care este modalitatea prin care aceasta se transmite la Casa de Sanatate (email, online, posta, fizic etc.)?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro
Login utilizator
De ce sa te inregistrezi?
- 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
- Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
- Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
- Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
- Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Noutati fiscale 2024"!
Intrebari similare din categoria Documente
Feb222024
Obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale
de
Profeanu Laura
valabil la 22 Feb 2024
Intrebare: In cazul in care la o pensiune, care are casa de marcat, se cazeaza o persoana care solicita factura pe srl si achita in numerar, se poate emite chitanta? Sau obligatoriu bon fiscal? Va rog sa imi dati si baza legala.
Feb172024
Document incasare vanzari prin aparat vending
de
Elena Garofil
valabil la 17 Feb 2024
Intrebare: Firma are ca si activitate fitnes. S-a cumparat un aparat vending, care functioneaza cu monede. Intrebarea mea este daca firma trebuie sa introduca vanzarea prin acest aparat in casa de marcat sau pe ce baza intra in contabilitatea firmei vanzarea? Ajunge o chitanta la sfarsitul zilei?
Nov152023
Organizare casierie pentru fiecare punct de lucru
de
Amelia Dumitras
valabil la 15 Nov 2023
Intrebare: In cazul punctelor de lucru in care sunt evidentiate operatiunile de incasari si plati este obligatorie existenta deciziei pentru numirea casierului sau este suficient ca personalul care deserveste punctul de lucru sa aiba in fisa postului si responsabilitatea intocmirii registrului de casa pentru puntul de lucru. Exista obligativitatea evidentierii in cont de casa analitic pentru fiecare punct ...
Nov022023
Depunere numerar in automatele de incasari in numerar
de
Profeanu Laura
valabil la 02 Nov 2023
Intrebare: Un SRL incaseaza de la persoane fizice contravaloarea facturilor emise pentru chirie si refacturare cheltuieli de intretinere pentru inchiriere de spatiu. Persoanele fizice platesc prin depunere directa de numerar in contul bancar al societatii, folosind multifunctionalele de depunere numerar (automatele de depunere numerar ale bancii). Se aplica plafoanele de incasare de la persoane fizice ...
Aug022023
Procedura privind eliminarea si casarea documentelor financiar contabile
de
Amelia Dumitras
valabil la 02 Aug 2023
Intrebare: O societate comerciala, cu activitate din 1995, doreste sa caseze documentele din gestiune si financiar contabile aferente perioadei 1995-2017, prin predare la un centru de colectare hartii si cartoane. Intrebare: Este corect? Care este procedura legala de casare a acestora documente, fara costuri suplimentare? Multumesc.
Iul312023
Completarea si transmiterea formularului 4105 privind starea caselor de marcat
de
Alexandru Palaghia
valabil la 31 Iul 2023
Intrebare: O societate a avut o casa de marcat care nu functiona corespunzator, motiv pentru care s-a procedat in martie 2023 la scoaterea memoriei fiscale de catre o unitate specializata si s-a depus la ANAF formularul F4105 - notificare privind situatia aparatului de marcat electronic fiscal cu privire la scoaterea memoriei fiscale in iulie 2023. Societatea nu a mai folosit acesta casa de marcat si a ...