Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 24 Aprilie 2024

Procedura nomerotare documente cu regim intern. Baza legala

Raspuns oferit de



valabil la 04 Iul 2012

Intrebare: Am o neclaritate privind procedura de numerotare a documentelor cu regim intern ale societatii si anume: facturi, chitante, borderou achizitie.
Documentatia cuprinde o decizie si procedura interna, unde sunt precizate o plaja de numere alocata fiecarui tip de document si o scurta prezentare a fiecarui document.
De exemplu la facturi se stabileste o plaja de 50 de numere pentru anul x, dar la finele anului x se constata ca din plaja alocata au fost utilizate doar 30 de numere. Cum se procedeaza in acest caz?
Se revine asupra deciziei initiale? Exista o baza legala pentru documentatie, referitor la aceasta procedura?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4120

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Documente

Mar252024

Principiul contabilitatii de angajamente

de Profeanu Laura valabil la 25 Mar 2024
Intrebare: Primesc cateodata facturi de la Bolt pentru platile existente in extrasul de cont, dar de cele mai multe ori, am doar plata facuta catre Bolt in extrasul de cont. Daca nu imi sunt aduse facturi pentru unele cheltuieli cu transportul (Bolt) pot sa trec cheltuiala deductibila, doar folosindu-ma de plata din extasul de cont unde scrie Bolt trip? Multumesc.
Sep052023

Bunuri primite de societate de la asociat

de Olga Crevelescu valabil la 05 Sep 2023
Intrebare: Societate comerciala cu un asociat unic care este si administrator. La inceputul activitatii, asociatul vrea sa puna la dispozitia societatii o parte din lucrurile de care are nevoie pentru desfasurarea activitatii, un laptop, o imprimanta dar si un stoc pe care il are. Cum va proceda? Care sunt documentele pe care trebuie sa le intocmeasca si care va fi pretul de intrare in societate? Ulterior, ...
Ian162023

Jocuri achizitionate pe suport fizic. Revanzare in Romania

de Vera Constantin valabil la 16 Ian 2023
Intrebare: O societate infiintata in Romania are ca si obiect de activitate vanzarea jocuri in format fizic pentru calculatoare, xbox, playstation. Administratorul societatii achizitioneaza aceste jocuri in format fizic pentru pc, playstation, xbox, etc. de la persoane fizice din Marea Britanie, fara a avea nici o informatie despre acestea (le achizitioneaza de pe net, piete, targuri, second). ...
Oct182022

Neplatitor de TVA. Bonuri de combustibil sau facturi de combustibil

de Mariana Prejbeanu valabil la 18 Oct 2022
Intrebare: Microintreprindere, neplatitoare de TVA, are bonuri de combustibil cu valoare mai mare de 100 euro. Este obligatorie factura in acest caz sau factura este necesara doar pentru deducerea TVA-ului? Multumesc!
Aug262022

Avizul de insotire a marfurilor. Obligatia emiterii, in lipsa facturii, la momentul livrarii

de Amelia Dumitras valabil la 26 Aug 2022
Intrebare: Este necesara completarea avizelor de insotire a marfii sau sunt suficiente alte documente doveditoare (situatii de lucrari, procese verbale de receptie etc.)?
Apr222022

Neactualizare date la ANAF. Inregistrare facturi

de Mariana Prejbeanu valabil la 22 Apr 2022
Intrebare: O societate comerciala ce si-a modificat sediul social primeste facturi cu datele vechiului sediu social. Mentiunea avand ca obiect inregistrarea modificarilor este inscrisa in registrul comertului la data de 08.04.2022. Toate facturile emise incepand cu data de 08.04 trebuie sa aiba adresa sediului social nou. Noi am notificat furnizorii cateva zile mai tarziu cand am intrat in posesia ...