Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 26 Aprilie 2024

Prestare servicii de tiparire materiale publicitare. Obligativitate contributii

Raspuns oferit de



valabil la 10 Apr 2013

Intrebare: O societate din Romania a primit o notificare de la Administratia Fondului Cultural National, prin care se aduce la cunostiinta ca potrivit art. 21 alin. 1 lit. f si alin. 2 din OG 51/1998, are obligatia a plati o cota de 3% pentru anii 2010-2012.
Mentionez faptul ca societatea nu vine carti postale, calendare, ilustrate. Obiectul de activitate al societatii il reprezinta prestarea de servicii de tiparire a diverselor materiale publicitare la cererea clientilor (persoane juridice), cum ar fi: autocolante, stikere, postere.

Pe site-ul AFCN exista un protocol incheiat intre acesta si ONRC prin care Registrul Comertului se angajeaza sa ii furnizeze o baza de date cu elementele de identificare ale operatorilor economici obligati la plata contributiilor prevazute la art. 21 din OG 51/1998, iar in dreptul literei F (litera unde AFCN a incadrat societatea noastra) apare codul caen 5247 "Comert cu amanuntul al cartilor postale, ziarelor si articolelor de papetarie", iar societatea noastra nu desfasoara aceasta activitate.
Va rugam sa ne mentionati punctul dvs. de vedere cu privire la obligativitatea platii contributiei de 3% catre AFCN.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 1812

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Contributii si fonduri speciale

Nov012023

Obligatii fond handicap. Deducere valoare produse achizitionate

de Rodica Mantescu valabil la 01 Nov 2023
Intrebare: O societate care are ca domeniu de activitate constructiile detine in prezent peste 50 de angajati. Societatea datoreaza varsaminte pentru persoane cu handicap. Societatea pentru a diminua din taxa datorata achizitioneaza pe baza de parteneriat, produse sau servicii realizate prin activitatea proprie a persoanelor cu handicap angajate in unitati protejate autorizate. Daca in luna septembrie ...
Oct112023

Activitati de transport alternativ cu autoturism si conducator auto intermediate prin platforme digitale

de Dani Cucu valabil la 11 Oct 2023
Intrebare: Un SRL din RO (firma partenera) are contract cu BOLT Estonia. Alte doua SRL-uri din RO au contract de prestari servicii ride sharing cu SRL din RO. Cele doua SRL au auto pe firma si au contract de comodat intre firmele lor si firma partenera (pentru a primi ecusoane de la ARR pentru transport alternativ, toate trei SRL au cod CAEN de transport alternativ dar doar firma partenera are contract cu ...
Sep152023

Data facturii si data platii. Achizitii de la unitati protejate

de Nicolae Liviu valabil la 15 Sep 2023
Intrebare: O societate primeste in luna septembrie o factura de avans de la o unitate protejata. Factura se va achita in lune septembrie, dar serviciile se vor presta in luna octombrie. Poate deduce societatea suma aferenta din fondul de handicat datorat pentru luna septembrie? Aceasta suma facturata este mai mica decat 50% din total contributie datorata pentru forndul de handicap pentru luna septembrie.
Sep152023

Activitate de intermediere

de Nicolae Liviu valabil la 15 Sep 2023
Intrebare: In cazul unui control, s-ar putea considera ca activitatea de intermediere presupune prestarea unui servciu, deci un comision sau o valoare fixa, si sa nu se incadreze in acest domeniu de activitate achizitia si revanzarea de bunuri ?
Sep082023

Unitate protejata autorizata

de Nicolae Liviu valabil la 08 Sep 2023
Intrebare: Dorim sa achizitionam produse prin intermediul unei unitati protejate care este autorizata de Ministerul Muncii pentru domeniul de activitate: Intermedieri de produse sau servicii. Este corect ca aceasta societate sa achizitioneze si sa revanda catre societatea noastra, in urma intermedierilor, produse de la societati care nu sunt inregistrate ca si unitati protejate? Societatea noastra poate sa ...
Iun272023

Recalcularea plafonului anual pentru pensiile private de 400 euro contract de munca incetat

de Alexandru Palaghia valabil la 27 Iun 2023
Intrebare: Un angajat a cotizat la un fond privat pe pensii in perioada ianuarie - aprilie suma de 500 ron /luna. Societatea a acordat deducere din impozitul pe salarii aferent contibutiei lunare platita de salariat pana la cuantumul sumei de 400 eur/anual (app 1973 ron). In luna iunie salariatul si-a dat demisia. Ce obligatii are in prezent societatea?