Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 26 Aprilie 2024

Obligatii infiintare sedii secundare

Raspuns oferit de



valabil la 23 Iul 2012

Intrebare: Va rog sa imi spuneti toate obligatiile care decurg imediat dupa momentul "obtinerea codului unic de inregistrare pentru un sediu secundar" (punct de lucru cu mai mult de 5 angajati CAEN 6202). Ma refer la declaratii - numere, termene, registre obligatorii etc.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6202

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Documente

Feb222024

Obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale

de Profeanu Laura valabil la 22 Feb 2024
Intrebare: In cazul in care la o pensiune, care are casa de marcat, se cazeaza o persoana care solicita factura pe srl si achita in numerar, se poate emite chitanta? Sau obligatoriu bon fiscal? Va rog sa imi dati si baza legala.
Feb172024

Document incasare vanzari prin aparat vending

de Elena Garofil valabil la 17 Feb 2024
Intrebare: Firma are ca si activitate fitnes. S-a cumparat un aparat vending, care functioneaza cu monede. Intrebarea mea este daca firma trebuie sa introduca vanzarea prin acest aparat in casa de marcat sau pe ce baza intra in contabilitatea firmei vanzarea? Ajunge o chitanta la sfarsitul zilei?
Ian132024

Facilitati fiscale in constructii. Conditia functiei de baza

de Nicolae Liviu valabil la 13 Ian 2024
Intrebare: Am la o firma de arhitectura un angajat cu 2 ore, salariu 2.500 lei. Functia de baza este la facultate, unde nu beneficiaza de scutirile din constructii. Dar neavand functia de baza aici poate beneficia de reduceri la timp partial la firma de arhitectura?
Nov172023

Declaratie pentru contract de munca la alt angajator

de Olga Crevelescu valabil la 17 Nov 2023
Intrebare: Va rog sa-mi spuneti daca sunt obligata sa completez o declaratie lunara in vederea scutirii de CAS si CASS pentru un contract cu timp partial de 4 ore zi daca salariul brut pentru cele 4 ore zi 3236 lei este mai mic decat salariul minim brut pe tara in valoare de 3300 lei. Multumesc.
Nov152023

Organizare casierie pentru fiecare punct de lucru

de Amelia Dumitras valabil la 15 Nov 2023
Intrebare: In cazul punctelor de lucru in care sunt evidentiate operatiunile de incasari si plati este obligatorie existenta deciziei pentru numirea casierului sau este suficient ca personalul care deserveste punctul de lucru sa aiba in fisa postului si responsabilitatea intocmirii registrului de casa pentru puntul de lucru. Exista obligativitatea evidentierii in cont de casa analitic pentru fiecare punct ...
Nov072023

Dividende asociat decedat

de Profeanu Laura valabil la 07 Nov 2023
Intrebare: Societatea are trei asociati, unul din asociati a decedat (6% parti sociale), inca nu s-a finalizat succesiunea, este posibila repartizarea/plata dividendelor? Se poate face repartizare pentru ceilalti doi asociati si plata impozitului pe intreaga suma repartizata, urmand ca la finalzarea succesiunii sa se achite mostenitorilor dividendele distribuite pentru asociatul decedat? Multumesc.