Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 18 Aprilie 2024

Inventarierea patrimoniului. Inregistari contabile

Raspuns oferit de



valabil la 16 Ian 2012

Intrebare: Cu ocazia inventarierii anuale, se constata ca anumite materii prime (profile din aluminiu) sunt indoite, zgariate, motiv pentru care nu se mai pot utiliza in procesul de fabricatie al scarilor. Comisia de inventariere ia decizia ca aceste profile sa fie valorificate ca deseu de aluminiu. Ce documente trebuie intocmite, care sunt inregistrarile contabile si care ar fi modificarile din punct de vedere TVA si cheltuieli?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 2511,4690

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Contabilitatea de gestiune

Ian222024

Transfer stocuri intre gestiuni

de Olga Crevelescu valabil la 22 Ian 2024
Intrebare: O societate care are magazin restaurant si cort, transfera cu aviz de insotire marfa din magazin pe care o foloseste ca materie prima in restaurant pentru realizarea de meniuri. Care sunt monografiile contabile ce trebuie operate in contabilitate pentru a scade gestiunea de pe magazin, mentionez ca are 3 case de marcat, pe magazin vinde marfa si pe cort si restaurant meniuri (nunta, pomeni, ...
Ian112024

Cheltuieli auto cu deductibilitate limitata 50%

de Profeanu Laura valabil la 11 Ian 2024
Intrebare: Societate pe actiuni, platitoare de impozit pe profit, cod CAEN: 7022, achizitioneaza in luna decembrie 2023 un autovehicul care va fi folosit atat in scop personal cat si pentru desfasurarea activitatii, deductibilitate 50%. Pe langa suma achitata pentru masina, acesta mai cumpara setul de anvelope de iarna, care au o valoare de aproape 7500 lei TVA. Cum vor fi incadrate aceste anvelope in ...
Ian062024

Regim TVA livrare locala (pe teritoriul Romaniei), cumparator din UE

de Ela Dumitra valabil la 06 Ian 2024
Intrebare: AGEXIMCO SRL, inregistrata in scopuri de TVA, urmeaza sa emita o factura catre o societate din Suedia (firma inregistrata in scopuri de TVA in Suedia). Marfa care face obiectul facturii urmeaza sa se livreze unei societati din Romania, inregistrata in scopuri de TVA. Care este Monografia Contabila, cum se inregistreaza in Decontul 300 de TVA, in Declaratia 390 si 394? Va rog confirmati primirea ...
Dec072023

Descarcare gestiune stoc marfa fara rulaj si tratamentul fiscal

de Alexandru Palaghia valabil la 07 Dec 2023
Intrebare: Un depozit de piese auto are un stoc foarte vechi 50.000 lei din care cam o treime sunt piese vechi care s-au deteriorat sau nu mai corespund tehnic - uzate moral. Cum pot scoate din gestiune piesele care nu mai pot fi vandute sau valorificate datorita faptului ca sunt prea ruginite sau uzate moral si care ar fi implicatiile fiscale? Va multumesc!
Nov242023

Marfa expirata, scadere din evidenta

de Elena Garofil valabil la 24 Nov 2023
Intrebare: Cum trebuie tratata din punct de vedere contabil si fiscal marfurile expirate din magazin. Eventual o monografie contabila in acest caz.
Sep202023

Monografie contabila plati fara facturi

de Alexandru Palaghia valabil la 20 Sep 2023
Intrebare: In luna iunie 2023 s-a omis inregistrarea facturilor de chirie si prestari servicii confectionare. Plata acestor facturi s-a facut la sfarsitul lunii iulie 2023. Intrebare: daca le inregistram cu data de 1 August 2023, plata care s-a facut pe luna iulie, o vom inregistra ca avans? Cum procedam cu tva-ul aferent acestor facturi? Multumim!