Inregistrari ale lucrarilor de extindere/modernizare/reamenajare. Reevaluare
Raspuns oferit deIrina Coma
Consultant fiscal, auditor
valabil la 25 Nov 2014
Intrebare: Societatea are in patrimoniu un sediu administrativ evaluat la sfarsitul anului 2011 la suma de 400.000 lei. Ulterior, mai exact in perioada 2013 pana in prezent, sediul administrativ a fost extins, reamenajat si modernizat, lucrarile respective fiind contorizate la cca. 1300.000 lei. Pana la finele anului 2014 se va face receptia sediului administrativ. Insa, tot pana la finele anului 2014 trebuie efectuata si reevaluarea cladirilor (implicit a sediului administrativ), pentru a cunoaste valoarea de piata exacta a acestora, dar si pentru stabilirea bazei de impunere pentru urmatorii 3 ani.
Cum trebuie tratata corect inregistratea lucrarilor de extindere, reamenajare si modernizare, si mai ales reevaluarea acestei cladiri? Care va fi valoarea declarata la primarie in vederea regularizarii taxei pentru autorizatia de construire?
Cum trebuie tratata corect inregistratea lucrarilor de extindere, reamenajare si modernizare, si mai ales reevaluarea acestei cladiri? Care va fi valoarea declarata la primarie in vederea regularizarii taxei pentru autorizatia de construire?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro
Login utilizator
De ce sa te inregistrezi?
- 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
- Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
- Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
- Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
- Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Noutati fiscale 2024"!
Intrebari similare din categoria Impozitele si taxele locale
Mar212024
Sediu SRL PFA aflat in locuinta proprietate personala a unei persoane fizice
de
Vera Constantin
valabil la 21 Mar 2024
Intrebare: Sediul social fiind la asociat acasa, ma intreaba daca poate sa isi deduca pe firma o parte din intretinere si utiliati, pentru camera declarata sediul social. Este obligat sa declare la DITL ca locuinta mixta si apoi sa plateasca alt impozit pentru acel sediu social? Nu presteaza serviciile acolo, le are declarate la terti. Iar pentru PFA pe servicii de IT, dar care lucreaza la sediul declarat, ...
Mar142024
Comodat imobil. ONG
de
Vera Constantin
valabil la 14 Mar 2024
Intrebare: Va rugam sa ne ajutati si cu modul de refacturare a impozitului pe cladire, care este impus de catre Primarie Fundatiei A, dar in contractul de comodat este prevazut ca aceasta suma sa fie refacturata comodatarului, Fundatiei B. Cum intocmeste Fundatia A factura cu impozitul local?
Mar132024
Facturare inchiriere imobile ONG
de
Vera Constantin
valabil la 13 Mar 2024
Intrebare: O fundatie cu activitate economica si platitoare de TVA incheie un contract de comodat cu o alta Fundatie (B), neplatitoare de TVA, avand ca obiect darea in comodat a unui imobil, proprietatea Fundatiei (A). In contract se stipuleaza faptul ca plata utilitatilor si a impozitului pe cladire cade in sarcina comodatarului (fundatia B). Va rog sa-mi spuneti cum trebuie sa factureze aceste cheltuieli ...
Mar052024
Spectacole, timbru muzical, timbru Crucea Rosie
de
Elena Garofil
valabil la 05 Mar 2024
Intrebare: Conform art. 482 Cod fiscal, suntem scutiti de la plata impozitului pe spectacole (organizat in scop caritabil). Vrem sa stim ce obligatii avem din punct de vedere al colectarii si platii taxei de 1% catre Crucea Rosie si al taxei de timbru muzical.
Feb052024
Refacturare taxa de salubrizare
de
Profeanu Laura
valabil la 05 Feb 2024
Intrebare: Revin la intrebarea anterioara. In intrebare solicitam inregistrarile contabile pe care le opereaza societatea noastra in calitate de locatar. Taxa de salubritate este platita de Locator Primariei, deci acesta nu plateste TVA. In acest caz este corect ca acesta, locatorul, sa ne refactureze taxa de salubritate cu TVA?
Feb032024
Refacturare taxa de salubrizare
de
Profeanu Laura
valabil la 03 Feb 2024
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu inregistrarile contabile pentru taxa de salubrizare refacturata de un locator, persoana juridica, societatii noastre in conditiile in care o refactureaza pentru tot anul 2024. Se refactureaza cu TVA? Care sunt inregistrarile contabile daca o platim, de asemenea pentru tot anul, in baza deciziei de impunere, unui locator persoana fizica?