Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 26 Aprilie 2024

Inregistrarea punctelor de lucru pentru o societate de constructii

Raspuns oferit de



valabil la 31 Mai 2012

Intrebare: Exista obligativitatea inregistrarii unor puncte de lucru pentru o societate de constructii care are organizate santiere in baza unor contracte de constructie incheiate cu beneficiarii (exista certificat constatator de autorizare a activitatilor desfasurate in afara sediului social emis de ONRC)? Calitatea noastra este de antreprenor general, lucrarile sunt in mare parte subcontractate, nu avem depozite la santier. In santier lucreaza mai mult de 5 salariati si mentionam de asemenea ca durata lucrarilor este mai mare de 6 luni, insa interpretarea noastra a pct. 71.1 din Normele metodologice de aplicare a Codului de Procedura Fiscala este ca aceasta se refera strict la nerezidenti.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4120

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Declararea si plata obligatiilor fiscale

Aug122022

Documentul portabil A1.Conditii pentru obtinere. Documente

de Rodica Mantescu valabil la 12 Aug 2022
Intrebare: O firma cu activitate de constructii doreste sa mute activitatea cu o parte din salariati in Austria. Cum trebuie sa procedam si ce documente sunt necesare pentru emiterea certificatului A1? Multumim.
Sep122021

Plata eronata in contul altei trezorerii. Indreptarea erorii conform OMFP 164/2017

de Constanta Popa valabil la 12 Sep 2021
Intrebare: Un SRL cu sediul social in Sectorul 1 a achitat in mod eronat contributiile salariale in conturile Trezoreriei Sector 3, in loc de Trezoreria Sector 1. Va rugam sa ne spuneti cum putem transfera banii de la Secorul 3 la Sectorul 1. Ne incadram in prevederile ordinului 164/2017?
Feb272021

Declararea de sedii secundare. Procedura si sanctiuni

de Ionut Jinga valabil la 27 Feb 2021
Intrebare: O societate comerciala are deschis un punct de lucru, unde are un salariat, potrivit contractului de inchiriere perioada punctului de lucru a fost de la 01.01.2018-31.12.2018, in fiecare an s-a reinnoit contractul de chirie, dar s-a omis inregistrarea actului aditional la Registrul Comertului, pana anul acesta cand s-a actualizat punctul de lucru. Data fiind situatia, ce trebuie sa faca firma din ...
Nov202020

Facilitati pentru constructii. Determinarea cifrei de afaceri

de Irina Dumitrescu valabil la 20 Nov 2020
Intrebare: Va rugam sa ne consiliati in legatura cu determinarea cifrei de afaceri, respectiv cifra de afaceri constructii in total cifra de afaceri, pentru a putea aplica facilitati fiscale constructii.   Compania are Cod CAEN 4399, beneficiaza de facilitati constructii in prezent, avand in vedere ponderea cifrei de afaceri constructii (>80% )in total cifra de afaceri la nivelul anului ...
Sep212020

Asociere in participatiune pentru constructia unui imobil

de Mariana Prejbeanu valabil la 21 Sep 2020
Intrebare: Avem o societatea platitoare de TVA si impozit pe profit care a incheiat un contract de asociere in participatiune cu o alta societate platitoare de TVA si impozit pe profit in vederea executarii unui imobil de locuinte.   Intrebare: In momentul intabularii imobilului se pot repartiza in loc de profit apartamente prin partaj voluntar?   Care este regimul fiscal al ...
Iul312018

Obligatii declarative si conditii de functionare pentru sedii secundare

de Dani Cucu valabil la 31 Iul 2018
Intrebare: Situatia firmei este urmatoarea: sediul este in judetul S-M, are un punct de lucru inregistrat la o alta localitate tot in judetul S-M, firma fiscala apartinand categoriei mici si mijlocii din judetul CLUJ, deci obligatiile fiscale le platesc in CLUJ. Se infinteaza un punct de lucru tot in judetul Satu-Mare, unde se inregistreaza fiscal punctul de lucru la Finante din SATU-MARE sau CLUJ? O firma ...