Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 25 Aprilie 2024

Inregistrare factura audit pentru mai multe luni

Raspuns oferit de
Adrian Benta

Adrian Benta
Consultant fiscal
valabil la 14 Oct 2013

Intrebare: As dori sa stiu daca este corecta inregistrarea contabila in urmatoarea situatie: -avem contract de servicii de audit si am avut in luna septembrie audit interim pentru primele 8 luni aferente anului 2013. Pentru acest serviciu am primit o factura de avans servicii audit interim. Avand in vedere ca aceasta cheltuiala este aferenta anului 2013 este corect sa inregistrez factura in contul 409.2 si la finalul anului sa fac nota contabila 628 =408 cu valoarea totala a serviciilor de audit conform cu contractul semnat? Mentionez ca la 31.12.20xx noi intotdeauna am estimat cheltuielile de audit aferente anului sub formula 628 = 408 si o stornam in cursul anului urmator cand primeam factura de audit si raportul.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4690

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Cheltuieli deductibile si nedeductibile

Apr242024

Cheltuieli masa calda pentru scolari. Deductibilitate

de Constanta Popa valabil la 24 Apr 2024
Intrebare: O societate comerciala cu capital integral privat romanesc, care desfasoara activitati de productie alimentara si catering, doreste sa ofere cu titlu gratuit o masa calda pe zi elevilor unei scoli gimnaziale din mediul rural. Unitatea de invatamant beneficiara este de stat, nu se afla in administrarea societatii comerciale si nu s-a incheiat inca niciun contract de sponsorizare sau de furnizare a ...
Mar292024

Tratamentul contabil si fiscal al stocurilor lipsa din gestiune

de Alexandru Palaghia valabil la 29 Mar 2024
Intrebare: O societate prezinta in balanta la data de 31.12.2023 un sold la contul de marfa in valoare de 60.000 lei. Stocul de marfa este din data de 01 aprilie 2013 (el se regaseste doar scriptic in balanta de verificare dar faptic, aceste produse nu mai exista). Mentionez, ca firma nu mai este platitoare de TVA incepand cu data de 01.01.2023 si are statul de platitoare de impozit pe profit. ...
Mar082024

Tratamentul TVA al beneficiilor acordate salariatilor

de Alexandru Palaghia valabil la 08 Mar 2024
Intrebare: O societate acorda masa calda salariatilor sub forma de meniu zilnic in valoare de 27.52 lei TVA 9%. Nu se acorda tichete de masa. TVA aferent facturii de achizitie meniu este deductibila dpdv fiscal? Impozitarea la salariat a valorii meniului (cu impozit si CASS) se face la valoarea fara TVA sau cu TVA?
Mar052024

Ajustare TVA. Procedura faliment pronuntata

de Nicolae Liviu valabil la 05 Mar 2024
Intrebare: Avem in prezent un control fiscal pe tva si impozit pentru perioada 2020-2023, iar inspectorii fiscali ne solicita sa le prezentam hotararile judecatoresti in baza carora am facut la finalul fiecarui an facturi cu "stornare sold" la anumiti clienti incerti, care aveau procedura de faliment pronuntata. La Dosar avem radierea de la Reg. Comertului dar nu si hotararea judecatoreasc in baza ...
Feb232024

Mijloc fix returnat furnizorului. Implicatii fiscale

de Dana Hristu valabil la 23 Feb 2024
Intrebare: S-a achizitionat un utilaj, la care s-a constatat dupa cateva luni, ca nu functioneaza la parametrii adecvati. A fost sesizat acest lucru catre furnizor, ca atare echipa delegata din partea lor a constatat, ca la comandarea utilajului s-a gresit, si vina este a noastra. In urma negocierilor s-a ajuns la concluzia ca iau inapoi utilajul, dar la jumatate de pret numai. Astfel s-a emis factura catre ...
Feb082024

Reparatie auto avariat

de Vera Constantin valabil la 08 Feb 2024
Intrebare: In situatia in care un autoturism al firmei: - utilizat in scopul activitatii economice, in curs de amortizare; - suporta accident din vina conducatorului auto (derapaj); - asigurarea CASCO incadreaza la excluderi cazul prezentat si nu ofera despagubire. Cheltuiala cu reparatia masinii (reprezentand aproximativ 16% din valoarea masinii) e deductibila? Multumesc!