Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 25 Aprilie 2024

Deschidere punct de lucru pentru colectarea si prelucrarea peturilor. Documente intocmite

Raspuns oferit de



Intrebare: Urmeaza sa deschidem un punct de lucru pentru colectarea si prelucrarea peturilor. Acestea in mare parte vor fi achizitionate de la persoane fizice care le strang din natura.
Ce documente trebuie intocmite la achizitia acestora (borderou de achizitii)?
Retinem impozit pe venit personelor de la care cumparam pet-urile?
Ce declaratii trebuie depuse pentru aceasta operatiune?
Daca le achizitionam din alta localitate si le transportam la punctul de lucru cu autoturismul, ce documente insotitoare trebuie sa intocmim?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 3811

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Documente

Ian132024

Facilitati fiscale in constructii. Conditia functiei de baza

de Nicolae Liviu valabil la 13 Ian 2024
Intrebare: Am la o firma de arhitectura un angajat cu 2 ore, salariu 2.500 lei. Functia de baza este la facultate, unde nu beneficiaza de scutirile din constructii. Dar neavand functia de baza aici poate beneficia de reduceri la timp partial la firma de arhitectura?
Dec172023

Achizitie bunuri/servicii fara documente justificative. Tratament contabil si fiscal

de Ionut Jinga valabil la 17 Dec 2023
Intrebare: Un SRL Platitor de TVA si de Impozit pe profit, efectueaza plati cu cardul pentru achizitia drepturilor de utilizare a diverselor aplicatii informatice, plug-in-uri, etc., necesare companiei. Achizitiile se fac de pe divese site-uri. Unele dintre acestea nu ofera date de identificare a companiilor furnizoare si pentru unele dintre acestea nu se pot obtine facturi pentru inregistrarea in ...
Nov172023

Declaratie pentru contract de munca la alt angajator

de Olga Crevelescu valabil la 17 Nov 2023
Intrebare: Va rog sa-mi spuneti daca sunt obligata sa completez o declaratie lunara in vederea scutirii de CAS si CASS pentru un contract cu timp partial de 4 ore zi daca salariul brut pentru cele 4 ore zi 3236 lei este mai mic decat salariul minim brut pe tara in valoare de 3300 lei. Multumesc.
Nov072023

Dividende asociat decedat

de Profeanu Laura valabil la 07 Nov 2023
Intrebare: Societatea are trei asociati, unul din asociati a decedat (6% parti sociale), inca nu s-a finalizat succesiunea, este posibila repartizarea/plata dividendelor? Se poate face repartizare pentru ceilalti doi asociati si plata impozitului pe intreaga suma repartizata, urmand ca la finalzarea succesiunii sa se achite mostenitorilor dividendele distribuite pentru asociatul decedat? Multumesc.
Oct092023

Registrul de evidenta fiscala impozit pe profit

de Anastasia Bogaciuc valabil la 09 Oct 2023
Intrebare: In situatia in care in trimestrul III an 2023 o microintreprindere depaseste pragul de 500.000 de euro si depune formularul D700 pana in 15 octombrie, care este data limita de achizitie a Registrului de Evidenta Fiscala de la ANAF? Se poate intocmi acest Registru si in format electronic respectand modelul celui achizitionat de la ANAF? Exista vreun articol de lege aparut referitor la acest aspect ...
Sep052023

Bunuri primite de societate de la asociat

de Olga Crevelescu valabil la 05 Sep 2023
Intrebare: Societate comerciala cu un asociat unic care este si administrator. La inceputul activitatii, asociatul vrea sa puna la dispozitia societatii o parte din lucrurile de care are nevoie pentru desfasurarea activitatii, un laptop, o imprimanta dar si un stoc pe care il are. Cum va proceda? Care sunt documentele pe care trebuie sa le intocmeasca si care va fi pretul de intrare in societate? Ulterior, ...