Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 28 Martie 2024

Declaratii privind impozitul pe cladiri

Raspuns oferit de
Amelia Dumitras

Amelia Dumitras
Consultant fiscal si expert contabil
valabil la 18 Apr 2013

Intrebare: In cazul in care o societate are spatii inchiriate de la primarii locale, are obligatia legala sa depuna declaratii in legatura cu impozitele locale, in principal impozitul pe cladiri, sua taxa pe cladiri?

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: telecomunicatii

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Noutati fiscale 2024"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Impozitele si taxele locale

Mar212024

Sediu SRL PFA aflat in locuinta proprietate personala a unei persoane fizice

de Vera Constantin valabil la 21 Mar 2024
Intrebare: Sediul social fiind la asociat acasa, ma intreaba daca poate sa isi deduca pe firma o parte din intretinere si utiliati, pentru camera declarata sediul social. Este obligat sa declare la DITL ca locuinta mixta si apoi sa plateasca alt impozit pentru acel sediu social? Nu presteaza serviciile acolo, le are declarate la terti. Iar pentru PFA pe servicii de IT, dar care lucreaza la sediul declarat, ...
Mar142024

Comodat imobil. ONG

de Vera Constantin valabil la 14 Mar 2024
Intrebare: Va rugam sa ne ajutati si cu modul de refacturare a impozitului pe cladire, care este impus de catre Primarie Fundatiei A, dar in contractul de comodat este prevazut ca aceasta suma sa fie refacturata comodatarului, Fundatiei B. Cum intocmeste Fundatia A factura cu impozitul local?
Mar132024

Facturare inchiriere imobile ONG

de Vera Constantin valabil la 13 Mar 2024
Intrebare: O fundatie cu activitate economica si platitoare de TVA incheie un contract de comodat cu o alta Fundatie (B), neplatitoare de TVA, avand ca obiect darea in comodat a unui imobil, proprietatea Fundatiei (A). In contract se stipuleaza faptul ca plata utilitatilor si a impozitului pe cladire cade in sarcina comodatarului (fundatia B). Va rog sa-mi spuneti cum trebuie sa factureze aceste cheltuieli ...
Mar052024

Spectacole, timbru muzical, timbru Crucea Rosie

de Elena Garofil valabil la 05 Mar 2024
Intrebare: Conform art. 482 Cod fiscal, suntem scutiti de la plata impozitului pe spectacole (organizat in scop caritabil). Vrem sa stim ce obligatii avem din punct de vedere al colectarii si platii taxei de 1% catre Crucea Rosie si al taxei de timbru muzical.
Feb052024

Refacturare taxa de salubrizare

de Profeanu Laura valabil la 05 Feb 2024
Intrebare: Revin la intrebarea anterioara. In intrebare solicitam inregistrarile contabile pe care le opereaza societatea noastra in calitate de locatar. Taxa de salubritate este platita de Locator Primariei, deci acesta nu plateste TVA. In acest caz este corect ca acesta, locatorul, sa ne refactureze taxa de salubritate cu TVA?
Feb032024

Refacturare taxa de salubrizare

de Profeanu Laura valabil la 03 Feb 2024
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu inregistrarile contabile pentru taxa de salubrizare refacturata de un locator, persoana juridica, societatii noastre in conditiile in care o refactureaza pentru tot anul 2024. Se refactureaza cu TVA? Care sunt inregistrarile contabile daca o platim, de asemenea pentru tot anul, in baza deciziei de impunere, unui locator persoana fizica?