Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 24 Aprilie 2024

Declaratia 392A pentru societati devenite platitoare de TVA in cursul anului

Raspuns oferit de



valabil la 07 Feb 2013

Intrebare: O societate a fost neplatitoare de TVA in luna ianaurie 2012 iar de la data de 01.02.2012 a devenit platitoare de TVA.
Cum intocmeste declaratia 392A si cum se calculeaza cifra de afaceri in aceasta situatie pentru declaratia 392?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: comert

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legea contabilitatii

Apr022024

Refacturare impozit pe cladire

de Mariana Prejbeanu valabil la 02 Apr 2024
Intrebare: In cazul unui contract de inchiriere imobil intre doua persoane juridice pentru desfasurarea unui activitati economice au fost refacturate de catre proprietarul imobiluli si cheltuielile cu impozitul pe cladire. Am urmatoarele intrebari: 1) se pot deduce aceste cheltuieli de chirias; 2) este obligatoriu a se consemna acest lucru in contract sau daca este consemnat ca chiriasul suporta cheluielile ...
Feb172023

ONG. Venituri din inchiriere si transport bunuri mobile

de Mariana Prejbeanu valabil la 17 Feb 2023
Intrebare: ONG ul inchiriaza aparatele medicale primite ca donatie, persoanelor fizice in baza unor contracte de inchiriere. Incasarea cash se face cu bon fiscal, iar unele incasari se fac prin banca. Este necesar sa se intocmeasca facturi pentru fiecare incasare? Inchirierea este in scop medical. Se factureaza cu TVA? Dar daca contractul de inchiriere se face cu un alt ONG cu obiect de activitate ingrijire ...
Mai092022

Situatii financiare anuale

de Mariana Prejbeanu valabil la 09 Mai 2022
Intrebare: Societate comerciala cu urmatoarele date financiare: Total active - AN 2019 - 42 812 811 lei, AN 2020 - 43 531 378 lei, AN 2021 - 42 535 816 lei CA - AN 2019 - 13 978 473 LEI, AN 2020 - 10 931 194 lei, AN 2021 - 13 615 816 lei. Nr. mediu salariati - AN 2019 - 80 salariati, AN 2020 - salariati, AN 2021 - 58 salariati. Intrebarea este daca pentru anul 2021, societatea se incadreaza la ENTITATI ...
Mai032022

Ajustare TVA si scoatere din evidenta stoc in cazul lichidarii societatii

de Alexandru Palaghia valabil la 03 Mai 2022
Intrebare: O firma doreste sa isi inceteze activitatea din lipsa de comenzi, lichiditati, si sa lichideze si radieze firma. Are in stoc marfa in valoare de 60000 lei, pe care nu reuseste sa o vanda de cca 2 ani. Inregistreaza pierderi atat in perioada curenta, cat si in rezultatul reportat. Totodata are in contul 455 suma de 100000 lei. Nu are datorii si creante de niciun fel., nici active. Intrebarea este ...
Ian152022

Termen pentru transmitere situatii financiare anuale pentru anul 2021

de Amelia Dumitras valabil la 15 Ian 2022
Intrebare: Imi puteti spune care este termenul de raportare a situatiilor financiare trimestrul IV la ANAF pentru anul 2021 ?
Aug142021

Societate civila profesionala de avocatura. Aspecte contabile si fiscale

de Ionut Jinga valabil la 14 Aug 2021
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu particularitatile unei societati civile profesionale de avocati conform documente anexate. Intrebari: 1. Contabilitatea se tine in partida simpla? 2. Decontul privind repartizarea veniturilor si a cheltuielilor, conform procentelor de detinere (10%, respectiv 90%), se realizeaza lunar sau anual? 3. Anual se depun declaratiile 204 si 223. Sumele inscrise ...