Completarea Registrului inventar la PFA
Raspuns oferit de valabil la 31 Ian 2013
Intrebare: In cadrul unei PFA cum se realizeaza inventarul si ce se trece in registrul inventar? Anul acesta trec toate mijloacele fixe, obiectele de inventar, iar in anul urmator in urma inventarierii le rescriu? Concret cum se trec clientii neincasati?
• Tip societate: P.F.
• Numar de angajati: 0 angajati
• Platitoare TVA: Da
• Cod CAEN: servicii consultanta
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro
Login utilizator
De ce sa te inregistrezi?
- 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
- Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
- Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
- Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
- Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"!
Intrebari similare din categoria Legea contabilitatii
Apr102023
Cont bancar PFA
de
Anastasia Bogaciuc
valabil la 10 Apr 2023
Intrebare: Exista o lege prin care un PFA sa fie obligat sa aiba cont separat de pfa, fata de contul personal? Situatia existenta: in contul personal intra doar o suma din salariu si veniturile de la 2 clienti ai PFA-ului. Veniturile sunt foarte bine delimitate. Multumesc.
Mar302023
Obligatii privind actele clientilor cabinetelor de contabilitate
de
Alexandru Palaghia
valabil la 30 Mar 2023
Intrebare: Suntem cabinet de contabilitate si avem societati cu care am incheiat colaborarea, insa nu avem semnat act aditional de incheiere de contract (nu mai stim nimic de asociat/administrator, societatile nu mai au activitate, la unele avem si facturi de contabilitate neachitate in sold) aceste societati sunt din 2007 - maxim 2020. Ce putem face cu documentele care au ramas la noi? Nu avem acte de ...
Mar032022
Ordinea in care se scad facturile primite de la clienti
de
Elena Ionescu
valabil la 03 Mar 2022
Intrebare: In relatiile comerciale intre firma noastra si clientii nostri, se intampla frecvent ca la incasarea unor sume de bani, acestia sa indice seria si nr. unei facturi, pe care o avem in evidenta, dar noi avem in sold o factura mai veche neachitata. Cunoastem faptul ca trebuie sa facem punctaj cu clientul, dar de multe ori acesta nu se poate face imediat. Intrebarea noastra este daca avem obligatia ...
Dec032021
Clienti neincasati - Scoaterea din evidenta
de
Mariana Prejbeanu
valabil la 03 Dec 2021
Intrebare: Societatea constata ca o factura a fost incasata doar partial, iar restul sumei cel mai probabil nu va mai fi incasata. Factura a fost emisa in urma cu cateva luni, dar administratorul nu doreste sa continue cu demersurile legale pentru recuperarea sumei, datorita unor neintelegeri si dispute intre cele doua parti. Ce pot face in cazul in care nu se face dovada faptului ca a luat masurile ...
Iun172021
Livrare echipamente cu montaj
de
Vera Constantin
valabil la 17 Iun 2021
Intrebare: Societatea noastra achizitioneaza echipamente de la mai multe firme pe care le vinde sub forma unor instalatii (echipament 1, echipament 2, echipament 3 = INSTALATIE W). Echipamentele sunt achizitionate de la furnizori diferiti si sunt livrate, in momente diferite, direct catre clientul nostru, unde sunt montate si puse in functiune de tehnicienii nostri sau de subcontractori. La sfarsitul ...
Feb252021
Scadere din gestiune mijloace fixe complet amortizate
de
Elena Garofil
valabil la 25 Feb 2021
Intrebare: Conform evidentei contabile 20% din imobilizarile corporale detinute de firma sunt complet amortizate (10% in uz - mobilier, restul nefolositoare-echipamente uzate).Care sunt notele contabile care se intocmesc in situatia prezentata si ce documente se vor anexa la acestea?