Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 23 Aprilie 2024

Arondare scoala catre Primarie. Predare patrimoniu, note contabile

Raspuns oferit de



valabil la 14 Mar 2012

Intrebare: Scoala din comuna a fost arondata Primariei. La 01.01.2012 a devenit cu personalitate juridica avand cod fiscal separat si devenind ordonator tertiar de credite.
In baza acestei transformari trebuie predat patrimoniul scolii, adica mijloace fixe si obiecte de inventar in baza unui protocol.
Obiectele de inventar si mijloacele fixe se predau domeniul privat al scolii.
Mijloacele fixe apartinand domeniului public se predau in baza acestui protocol adica cladirile in care functioneaza.
Primariiile au domeniul public si privat al institutiilor, care sunt notele contabile care se intocmesc?

Tip societate: S.C.A.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 8411

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Contabilitatea imobilizarilor corporale

Ian182024

Regim contabil si fiscal promisiune de vanzare

de Profeanu Laura valabil la 18 Ian 2024
Intrebare: Societatea va construi in 2024 un complex rezidential, dar deja am incheiat o promisiune bilaterala cu privire la un bun viitor pentru vanzare apartament cu o societate platitoare de TVA. Cumparatorul a virat 3 transe conform promisiunii, in 2023. Ce trebuie sa facem in contabilitate in acest caz? O factura de avans cu TVA - taxare inversa, iar la finalizare o factura finala? Si inregistrarile ...
Nov052023

Amortizare instalatie de climatizare

de Mariana Prejbeanu valabil la 05 Nov 2023
Intrebare: Un SRL a achizitionat o cladire veche de locuit, pe care a reconstruit-o si modernizat-o, marind suprafata si a transformat-o in cladire de birouri pe care le va inchiria. Ulterior procesului de dare in folosinta a cladirii a fost achizitionata o instalatie de climatizare care deserveste intreaga cladire prin diverse echipamente incluse, in valoare de 60.000 euro, a carei durata de utilizare, ...
Aug302023

Clasificare electrostivuitor. Inregistrare mostre in cont 3028

de Constanta Popa valabil la 30 Aug 2023
Intrebare: S-a achizitionat electrostivuitor care se va folosi intr-un depozit. Cont imobilizare 2131 cu cod clasificare 2.3.6.8.1, este corect incadrat? Nu as putea sa il incadrez 2.1 pentru a putea beneficia de profitul reinvestit? De asemenea, s-au achizitionat mostre de panouri solare care s-au inregistrat pe contul 3028. S-a decis sa se foloseasca in reparatii, inlocuindu-se panourile deteriorate. Este ...
Aug062023

Conditii si cerinte pentru exercitare drept de deducere TVA si cheltuieli de exploatare

de Amelia Dumitras valabil la 06 Aug 2023
Intrebare: Avem cumparate 2 apartamente - doar cu factura de avans, inca nefinalizata achizitia. La aceste apartamente s-au inceput diverse amenajari, achizitii electrocasnice. Intrebarea mea este daca aceste achizitii se inregistreaza in contul 231 pana in momentul inchirierii apartamentelor. Darea in consum si amortizarea mijloacelor fixe se va face tot cu data inchirierii apartamentelor? TVA-ul se ...
Iul062023

Schimbare perioada de amortizare - Rezerve din reeevaluare - Monografie contabila

de Mariana Prejbeanu valabil la 06 Iul 2023
Intrebare: La finalul anului 2022 societatea noastra a procedat la reevaluarea cladirii din proprietate. Odata cu reevaluarea s-a revizuit (a crescut) si durata de viata ramasa a cladirii. Valoare ramasa la 31.12.2022 - 100.000 lei (inainte de reevaluare). Durata ramasa la 31.12.2022 - 100 luni (inainte de modificare). Valoarea reevaluata la 31.12.2022 - 150.000 lei. Durata ramasa revizuita = 130 luni. ...
Mar292023

Cladire in conservare, modernizare, inchiriere, durata de utilizare ramasa

de Elena Ionescu valabil la 29 Mar 2023
Intrebare: Societatea detine o cladire edificata in anul 1968. In perioada 2010 - 2018 a fost in conservare. La 31 decembrie 2018 valoarea ramasa a cladirii inregistrata in evidenta contabila era de 1.487.500 lei. In anul 2019 s-au investit in modernizare suma de 3.600.000 lei, aducand cladirea la parametrii prevazuti in caietul de sarcini a unei licitatii. Dupa modernizare incepand cu 01 iulie 2020, s-a ...