Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 23 Aprilie 2024

Achizitie teren si constructie

Raspuns oferit de



Intrebare: O societate a achizitionat un teren si o constructie pentru care a efectuat urmatoarele cheltuieli:
- onorarii notariale;
- onorar avocat;
- taxe cadastrale;
- taxe de intabulare;
- cheltuieli de intermediere efectuate de o alta societate in vederea achizitiei imobilizarilor, constand intr-o suma fixa si o suma variabila (procent din valoarea de achizitie);
- cheltuieli cu masuratori topografice si documentatie cadastrala pentru radiere si inscriere constructii;
- cheltuieli de publicitate imobiliara achitate la Oficiul Cadastru.

Va rugam sa ne precizati care din aceste cheltuieli trebuie incluse in costul de achizitie al imobilizarilor si care trebuie inregistrate pe cheltuiala curenta.


Tip societate: S.A.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6311

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Contabilitatea imobilizarilor corporale

Apr042024

Deprecierea activelor, tratament contabil si fiscal

de Elena Ionescu valabil la 04 Apr 2024
Intrebare: In cazul calculatoarelor cand incepem deprecierea, in momentul predarii de catre furnizor sau in momentul predarii catre angajat? Poti fi cazuri in care achizitionam laptopuri pentru angajati noi sau pentru back-up in cazul in care se defecteaza un echipament sau avem echipament de inlocuit? Cand am voie sa depreciez aceste bunuri? Multumesc frumos.
Feb282024

Tratament fiscal donatie autoturism de la PFA catre titular PFA

de Profeanu Laura valabil la 28 Feb 2024
Intrebare: PFA-ul detine un autoturism din anul 2010 amortizat integral. Poate fi donat titularului PFA-ului? Ce implicatii fiscale are acest act de donare?
Oct162023

Vanzare autoturism. Tratament fiscal valoare ramasa neamortizata

de Ionut Jinga valabil la 16 Oct 2023
Intrebare: SRL A (platitor de impozit pe profit) a achizitionat un autoturism nou aflat in folosinta admin, nu se completeaza foi de parcurs (deductbilitate 50%), la pretul de 212.500 ron tva. Durata de amortizare stabilita este de 4 ani (48 luni), rezultand o amortizare lunara de 4427 ron/luna (deductibil 1500 ron, nedeductibil 2927 ron). Dupa 2 ani se decide vanzarea respectivului autoturism, ramanand ...
Oct022023

Cheltuieli ulterioare pentru o cladire - Majorare valoare sau cheltuieli ale perioadei

de Mariana Prejbeanu valabil la 02 Oct 2023
Intrebare: O societate detine in patrimoniu o cladire, pentru care se face o renovare (zugraveala, inlocuire gresie in valoare de 20.000 lei).  Aceasta achizitie se poate considera ca o cheltuiala a perioadei sau poate creste valoarea cladirii? Va rog si o monografie contabila.
Aug302023

Clasificare electrostivuitor. Inregistrare mostre in cont 3028

de Constanta Popa valabil la 30 Aug 2023
Intrebare: S-a achizitionat electrostivuitor care se va folosi intr-un depozit. Cont imobilizare 2131 cu cod clasificare 2.3.6.8.1, este corect incadrat? Nu as putea sa il incadrez 2.1 pentru a putea beneficia de profitul reinvestit? De asemenea, s-au achizitionat mostre de panouri solare care s-au inregistrat pe contul 3028. S-a decis sa se foloseasca in reparatii, inlocuindu-se panourile deteriorate. Este ...
Aug062023

Conditii si cerinte pentru exercitare drept de deducere TVA si cheltuieli de exploatare

de Amelia Dumitras valabil la 06 Aug 2023
Intrebare: Avem cumparate 2 apartamente - doar cu factura de avans, inca nefinalizata achizitia. La aceste apartamente s-au inceput diverse amenajari, achizitii electrocasnice. Intrebarea mea este daca aceste achizitii se inregistreaza in contul 231 pana in momentul inchirierii apartamentelor. Darea in consum si amortizarea mijloacelor fixe se va face tot cu data inchirierii apartamentelor? TVA-ul se ...